Wednesday 11 January 2012

Duhai SAHABAT

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang 





aku perlukan seseorang untuk mengingatkan aku kepada hidup..
aku perlukan seseorang untuk mengingatkan aku mati..
aku memerlukan seseorang untuk mengingatkan aku dunia
aku perlukan seseorang untuk mengingatkan aku tentang akhirat..
aku memerlukan seseorang untuk ingatkan aku tentang dosa..
aku perlukan seseorang untuk mengingatkan aku tentang pahala..
aku perlukan seseorang untuk mengigatkan aku tentang kejahatan
aku perlukan seseorang untuk ingatkan aku tentang kebaikan..

wahai sahabat..ingatkanlah aku tentang keidupan didunia yang tidak kekal
wahai sahabat..ingatkanlah aku agar tidak tergoda dengan kehidupan dunia..
wahai sahabat..ingatkanlah aku tentang seksaanNYA..

andai suatu hari nanti..aku meninggalkan dunia ini..fikirkanlah yang baik-baik tentang diriku..
maafkanlah segala kesalahanku dan dosaku..
sedekahkanlah doamu untukku seikhlas-ikhlas hatimu..
doakalah aku agar terselamat di alam seterusnya..

ingatlah..bahawa aku sentiasa mengingati kamu..kita tidak akan terlepas dari satu nama yang dikenali dengan kematian..

terima kasih sahabat..♥






Wallahualam ~


"Dan berpesan-pesanlah kamu dengan kebenaran dan kesabaran.."



SYUKRAN SUDI MEMBACA,ASIF JIKA ADA SEBARANG KESILAPAN.ANA MOHON TEGURAN DARIPADA KALIAN SEKIRANYA ADA KEKURANGAN DAN KESILAPAN DENGAN ENTRY ANA.KALAU SUKE 'LIKE' LAH.SAMPAIKANLAH KEPADA HAMBANYA WALAUPON SATU AYAT :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Designed by Dai'e Muslimah a.k.a Saiyidah Omar ( si gadis Omar dan Zanariah )heart taken by Capital A